بود و نبود ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

بود و نبود ...

و اما

ای عشق

کاش بودی و این گونه نمی شد

تا هیچ یک در این دنیای فانی

که پر است از بود و نبودا

نمیشدیم

یکی بود

و

اون

یکی نبود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت10:23---29 مهر 1391
راست میگی عزیز
چرا؟


solaleh20
ساعت17:53---28 مهر 1391
‌سلام ساغول گلدونان و خبر وردونان.
ایشالله گینه گوررم بیلوی بیمده.


h a gh i gh a t
ساعت17:35---28 مهر 1391
در بطن من بوته ای از رنجو درد روییده

روییده اما هنوز پابرجا هستم

تو هم مانند رهاییان مرا در خودم رها کن

که من سالهاست درخود رهایم

بروو به انان بپیوند

که تنهایی در من شده یه عادت

رفتید ..ماندم

شادید..با یادتان شادم....

salam..in postet kheyli ghashang bood..
پاسخ: سلام، خیلی ممنون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 14:25 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]